Toivotaan nyt että suomi pitää pelin hallussaan oli suomella jäähyjä. Mutta tekivät ne maalin nopeaan tahtiin. Suomi pelaa hyvää peliä , siksi ne viekin peliä 6-2 , 4.04 peliaikaa jäljellä kyllä suomi varmaan vie pelin. Nyt lähden B talolle odottamaan ruokailua tulee se kohta vartin päästä pitäisi sen tulla.
Onkin nälkä minulla kova tulisi hyvä riittoisa iltapala yleensä tulee leipää juustolla ja makkaralla. Toivotaan nyt että tulee riittoisa hyvä iltapala.
Suomi voittaa pelin kun on enää vajaa minuutti peliaikaa jäljellä. Hyvä suomi näytitte taas isänmaamme voiman. Pieni suomi nousee mistä vaan maailman kartalle.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti