En tiedä ketä vastaan pelaa suomi jatko matseja, menee voittajat jatkoon näin uskon peleistä. Voitolla pääsee varmaan jatkoon näin uskon muuten ei ole jatko mahdollisuuksia. Lupasi Markus katsoa minulle aikoja pankkiin jossain vaiheessa. Se olisi hyvä saisin asioitani vietyä eteenpäin, täytyyhän minun saada asioitani hoidettua. Junnaa kaikki muuten paikallaan otan johtajaan muuten yhteyttä.
Suomi johtaa USA vastaan 3-1 katsotaan nyt miten suomi pärjää jatkossa. Uskon ja toivon että suomi pelin voittaa. Suomi teki juuri ylivoima maalin 4-2 tuli perään taas maali on peli 5-1. Vaihto USA-maalivahdin 5- 1 tilanteessa.
Olen katsonut matsia suomi -usa aika hyvä peli on ollut. Suomi vie peliä 5-1. Tässä vaiheessa tilannetta. Reilu tunti on iltapalaan aikaan, nälkä jo onkin kova. Saamme leipää ja leivän päälle juustoa makkara on lopussa. Tulisi kananmunia ja maksamakkaraa. On iltapala tärkeä minulle saan vatsani täyteen illasta..
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti