maanantai 11. toukokuuta 2026

Olen alkanut taas treenaamaan käsipainoilla ja kahvakuulalla. Teen tiukkoja treenejä niillä vedän loppuun asti treenit.

Treenaan käsipainoilla ja kahvakuulalla sekä omalla kropalla treenejä. Hyviä tehokkaita treenejä tulee tehtyä. Paikat ovat todella kipeät treeneistäni, nautin siitä kipuihin asti teen liikkeitä. Lisään treenejä pikku hiljaa ja kovennan treenejä. Alan  tekemään alakerran salilla treenejä useana päivänä viikossa.

On meillä talossamme hyvä sali biljardikin löytyy sekä nyrkkeily säkki. Puntti  salikin on hyvä telineitä löytyy monia. Kunhan vaan saisi kipuni hellittämään kropastani että pääsen nostelemaan.

Pitäisi  saada  runosuoni kukoistamaan kunnolla ei oikein runosuoni kukoista minulla. Rauta onneksi nousee kevyesti taas nykyään. Alan taas nostelemaan kunnolla jatkuvasti urakalla.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...