Treenaan käsipainoilla ja kahvakuulalla sekä omalla kropalla treenejä. Hyviä tehokkaita treenejä tulee tehtyä. Paikat ovat todella kipeät treeneistäni, nautin siitä kipuihin asti teen liikkeitä. Lisään treenejä pikku hiljaa ja kovennan treenejä. Alan tekemään alakerran salilla treenejä useana päivänä viikossa.
On meillä talossamme hyvä sali biljardikin löytyy sekä nyrkkeily säkki. Puntti salikin on hyvä telineitä löytyy monia. Kunhan vaan saisi kipuni hellittämään kropastani että pääsen nostelemaan.
Pitäisi saada runosuoni kukoistamaan kunnolla ei oikein runosuoni kukoista minulla. Rauta onneksi nousee kevyesti taas nykyään. Alan taas nostelemaan kunnolla jatkuvasti urakalla.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti