maanantai 11. toukokuuta 2026

Pankki oli tänään kiinni joten kävimme kaupassa. Kävin myös pankki automaatilla nostin 140 euroa. Kaupasta ostin kanan rinta filettä fasu paloja sekä jäätelöä.

 Mässyjä ostin herkkuja monenlaista saan taas mässytellä. Kanan rinta fileet olivat herkullisia täyttäviä ja hyviä. Otin kanan kuuma kaapista siksi ne olivat kypsiä ja hyviä. Ostan kanaa uudestaan kun pääsen kaupoille, oli ne niin herkullisia.

Tiistaina pääsee kaupoille tai keskiviikkona silloin saan ostoksia taas ostella. Kana oli rintafileetä pehmeää ja maistuvaista. Ostan sitä lisää kaupasta oli se niin herkullista. On  kana parempaa kun jauheliha mikä on rasvaista ja paistettuna pahaa. Ei ole paistettu jauheliha niin terveellistäkään, kana on kevyttä ja terveellisempää.

Olisihan se mukavaa kun  saisimme kokkailla talolla omia ruokia. Muttei siihen ole täällä mahdollisuutta ei ole meillä omaa jääkaappia eikä hellaa.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...