keskiviikko 13. toukokuuta 2026

Olikin iltapala kello 20,30 hyvä iltapala. Oli meillä sillileipää kananmunalla juustolla ja makkaralla. Lisäksi oli jugurttia ja teetä.

 Täytyy perjantaina yrittää päästä pankkiin asioimaan pankki asioissani. Nostan yli 100 euroa sijoituskohteitani se on hyvä raha minulle. On sijoitus kohteeni noussut sen verran. Ja se on hyvä raha tekee se hyvää tililleni. 

Tulee juuri urheiluruutu Tappara voitti suomen mestauuden lätkässä. Oli kuulemma hyvä matsi koo koo oli hyvä pelissä. Onkin tullut paljon matseja viime aikoina ja lisää tulee. Alkaa MM- kisat kohta on niitä mukava taas seurata pitkin päivää. Mukava on kun on oma telkka ostin oman telkan maksoin siitä vaan 139 euroa ja ihan hyvä telkka se on riittävä minulle. Sopivasti hienouksia siinä on ei mitään turhuuksia pakolliset vaan.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...