Koneeni pelaa paremmin kaveri sai tämän asennettua sopivan väriseksi. Ei pätki kirkkaus ja himmennys kilpaa. Pysyy nyt kirkkaus ja hämäryys automaattisesti. Se on hyvä ettei tarvitse sitä jatkuvasti säädellä. Onhan kirkkaus ja hämäryys automaattinen säätö.
Pysyisi vaan kirkkaus ja hämäryys automaattisesti normaalina. Silloin se olisi hyvä säätö automaattisesti. On ikävä kun menee hitaasti himmeäksi näyttö. Samoin on telkassani sammuu se ajastimella itsestään ajan päästä. En tiedä miksi näin on se ei saisi sitä tehdä itsestään. Vaihdoin kaukosäätimeen patterit jos se auttaisi siihen asiaan. Uskon nyt että toimii se paremmin.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti