sunnuntai 17. toukokuuta 2026

Oli minulla ruokatilan siivous tänään. Pöytien pyyhintä lattian lakaisu sekä pesu taas on siivottu ruokatila.

Tuli hoitaja hakemaan minua huoneestani siivoamaan keittiötä. Pyyhin pöydät lattiat moppasin on taas minun osaltani siivottu paikat. Siivosin ruokatilan lattian nyt on taas se on hoidettu. Kohta pääsen syömään iltapalan onkin jo nälkä minulla.

Leipää ,makkaraa, juustoa varmaan tulee, tulisi vielä maksamakkaraa ja kananmunaa. Saisi sillä vatsan täyteen. Nälkä onkin kova minulla toivotaan että pääsen kaupoille tiistaina viimeistään. On minulla pankki asioita viikolla täytyy saada aika tilattua pankkiin.

Pitää minun saada pankkiasioita hoidettua sekä hammaslääkärin aika. Paljon on minulla asioita mitä pitäisi hoitaa. Toivotaan nyt että saan ajat niihin kaikkeen. Huomenna yritän saada johtajilta tilattua aikoja asioille.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...