Huonoksi tuntuu kelit menevän räntää tuntuu satavan vielä. Kelit menee vielä huonoksi meille räntää tuntuu vielä satelevan meillä. Perjantaina pitää kyllä päästä kaverin kanssa pankki asioille. On meillä tärkeitä pankki asioita molemmilla.
Pakko on päästä minun pankki asioille tärkeitä asioita on minulla. Pitää saada pankin sivut tasapainoon verkkopankit kuntoon. On ne ihan sekaisin nykyään miksi sitä en tiedä. Toivotaan nyt että kelit pysyy hyvänä.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti