Olen sen näyttänyt etten lääkkeitä tarvitse ollen syömättä niitä. Ja hoitajat lääkäreineen ovat pitäneet minua terveenä. Ilman lääkkeitä menee lääkkeistä pahuksen huonoon kuntoon. Sivuoireet ovat lääkkeistä kovat siksi en lääkkeitä syö. Täällä pitää syödä lääkkeitä kun ottavat verikokeita seuraavat ne pitoisuuksia.
Olen monessa paikassa ollut syömättä ja henkilökunta pitänyt minua terveenä. Sitten kun olen muutaman syönyt ovatkin pitäneet sairaana. Olen 12 kertaa lusinut enkä ole lääkkeitä joutunut syömään. Työsiirtoloissa monet tuomiot lusinut eikä niissä lääkkeitä syödä.
Eli mikä tässä mättää suomessa kaikki on ihan perseellään. Pakkolääkitykset ihmisillä mistä varmaan sairastuu. Psyykelääkkeistä menee ihminen ihan sekaisin se on nähty. Vihaan näitä myrkyttäjiä todella paljon ne pitäisi saada tuhottua kaikki myrkyttäjät.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti