tiistai 26. toukokuuta 2026

On kyllä pirun väärin kun toisessa paikassa vaaditaan syömään lääkkeitä. Ja toisissa paikassa ei lääkkeitä edes tarjota. Minä en psyyke lääkkeitä tarvitse enkä syö kun väkisin.

Olen sen näyttänyt etten lääkkeitä tarvitse ollen  syömättä niitä. Ja hoitajat lääkäreineen ovat pitäneet minua terveenä. Ilman lääkkeitä menee lääkkeistä pahuksen huonoon kuntoon. Sivuoireet ovat lääkkeistä kovat siksi en lääkkeitä syö. Täällä pitää syödä lääkkeitä kun ottavat verikokeita seuraavat ne pitoisuuksia.

Olen monessa paikassa ollut syömättä ja henkilökunta pitänyt minua terveenä. Sitten kun olen muutaman syönyt ovatkin pitäneet sairaana. Olen 12 kertaa lusinut enkä ole lääkkeitä joutunut syömään. Työsiirtoloissa monet tuomiot lusinut eikä niissä lääkkeitä syödä.

Eli mikä tässä mättää suomessa kaikki on ihan perseellään. Pakkolääkitykset ihmisillä mistä varmaan sairastuu. Psyykelääkkeistä menee ihminen ihan sekaisin se on nähty. Vihaan näitä myrkyttäjiä todella paljon ne pitäisi saada tuhottua kaikki myrkyttäjät. 

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...