maanantai 11. toukokuuta 2026

Oloni on huono koko kroppa on kipeä ja nivelet kipeät. Kokonaisvaltainen kivulias olotila.

 Nivelet ovat kipeät polvista selkään asti otin juuri 1000 mg särkylääke pamolin. Juuri sain sen nieltyä kun se on niin iso tabletti ettei meinaa se mennä nielustani alas. Koko kroppaa särkee niveliä eniten on ne pahasti kipeät. On pamol niin iso tabletti ettei se meinaa mennä nielustani alas kunnolla.

Täytyy nyt vaan uskoa että lääke auttaa niveliin ja särkyihin. Olen syönyt särkylääkkeitä pitkään enkä huomaa niistä apua olevan olleen. Olen uskossa väkevä ja luulen että särkyni häviävät itsestään. Olen ennenkin päässyt säryistäni eroon.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...