torstai 28. toukokuuta 2026

On 50 minuutin päästä ruoka meillä. Kebab ja kasvis kebab on ne hyviä ruokia.

Kyllä kebab  maistuu minulle ja toki kasvis kebabkin otan tavallisen kebabin.. On kebab minun herkkuani sitä syön mielelläni. Puhui kaveri kuolleesta vaimostaan ikävää mutta elämä on sitä elää ja kuolla. Ikävää että kaveri joutuu asumaan tämmöisessä mestassa kun ei se pärjää kotonaan vaimonsa kuoleman takia. Kyllä monet sekoaa päästään vaimojensa kuoleman jälkeen tai miehensä.

On puolisonsa kuolema niin kova paikka sekoaa siinä pahasti puolisonsa. On tämä kyseinen kaveri aika kiukkuinen kaveri tiuskii se porukoille. Minulle tarjoavat varmaan kasviskebabia mutta otan tavallista, kasvis kebab olisi tilalle mutta kyllä tavallinen menee minulle. Olen kela allergikko en kebab kala ei mene alas kunnolla se jää nieluuni.

On  mukava kun on pöydälläni VERTO todistus sekä HYGIENIA passi. On todistus niistäkin suorituksista. Vantaan sininauhan sahatien  paikassa ne kävin suorittamassa. Onhan nekin todistukseni niistäkin suorituksista. 

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...