lauantai 9. toukokuuta 2026

On jalkani ja selkäni todella kipeät. Nivelet särkee pahoin liikkuessa.

 Liikkuminen sattuu kaikella tavalla ei auta edes särkylääke särkyyn. Pamol ei auta pitäisi olla jotain kovempaa särkylääkettä. On käytävällä reikiä lyöty seiniin, kuulemma huume kätköjäkin ollut niissä sanoi  mies hoitaja niin minulle.

Onhan peliä oikein reikiä hakattu seiniin, luulin että raivo päissään joku hakannut seiniin reikiä. On monia reikiä niissä huoneissa ja käytävällä. 

Jalat ja selkäni on todella kipeä nivelet sattuu koko ajan. Laitoin Esalle veloistaan, se maksoi 50 euroa mutta 50 euroa puuttuu veloistaan. Ihmettelen miksei se maksanut velkojaan kokonaan. Surkeaa on kun lainasin noinkin paljon kun 100 euroa eikä kaveri maksellut kun 50 euroa. 

Kyllä sen pitäisi maksaa koko velka silloin kun se lupaa. Mikähän sille on tullut kun maksoi vaan osan veloistaan. Se on aina kun se Jannen kanssa on, silläkin pätkii kaikki. Dokaako ja vetääkö ne silloin kimpassa. Tulee vielä iltapalaa tänään se on hyvä kun nälkä on vieläkin vaikka puuroa saimme.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...