Tulee hyvä keitto meille broileri keittoa se on herkkua minulle. Tykkään kevyestä keitosta maistuu se minulle. Käänsin telkkani kanavaa tulee täältä eduskunnan kyselytunti täyttä paskaa saa taas kanavalta. Mutta katsotaan nyt tätä skeidaa selittää edustajat omiaan eduskunnassa.
Olikin ruokana broileri salaatti ja patonki, eli ei keittoa. Mutta hyvää oli salaattikin, kylmänäkin se meni hyvin. Kylmä salaatti patongilla oli erittäin hyvää kastiketta päälle. Maistui salaatti todella hyvin minulle oli se erittäin hyvää.
Katson blogin kirjoittelun ohellani televisiota, hyvä elokuva menee telkasta. Joku vanhan ajan kyttä juttu englannista.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti