torstai 21. toukokuuta 2026

Puolen tunnin päästä on ruokailu meillä. Broileri keittoa tulee meillä.

Tulee hyvä keitto meille broileri keittoa se on herkkua minulle. Tykkään kevyestä keitosta maistuu se minulle. Käänsin  telkkani kanavaa tulee täältä eduskunnan kyselytunti täyttä paskaa saa taas kanavalta. Mutta katsotaan nyt  tätä skeidaa selittää edustajat omiaan eduskunnassa.

Olikin ruokana broileri salaatti ja patonki, eli ei keittoa. Mutta hyvää oli salaattikin, kylmänäkin se meni hyvin. Kylmä salaatti patongilla oli erittäin hyvää kastiketta päälle. Maistui salaatti todella hyvin minulle oli se erittäin hyvää.

Katson blogin kirjoittelun ohellani televisiota, hyvä elokuva menee telkasta. Joku vanhan ajan kyttä juttu englannista. 

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...