lauantai 23. toukokuuta 2026

Syöty on päiväruoka nyt odotan päivällistä. Kohta se tulee tunnin päästä kello 17. Elämäni tarinat alfa ja omega alku ja loppu.

 Hyvät on ruuat talossamme maistuvaista tulee aina ja riittoisaa. Hyvää on ruokamme ja tarpeeksi sitä saa. Tuleekin joku luonto ohjelma kertovat juurista ja luonnon tuotteista. Luonnosta saa kaikenlaista tervettä ja makoisaa. Ammatti mies siinä esittelee kasveja, kyllä löytyy kaikkea hyvää luonnosta.

Kohta lähden syömään iltaruokaa,  lounasta tulee taas joku hyvä ruoka. Tulisi nyt joku hyvä ruoka kun on minulla vähän nälkäkin. Tuli nakkikeittoa meille riittoisaa sekin oli juureksilla höystetty, sitä oli porkkanaa ym.

Kyllä oli perkelettä ettemme päässeet kaverini kanssa perjantaina pankkiasioita hoitamaan. Olisi ollut meillä sen kanssa tärkeitä pankkiasioita hoidettavana. Minkähän takia ei tässä talossa mikään vedä ja toimi vaikka olimme aikaisemmin jo ilmoittaneet pankkiasioista.

Perjantaina piti päästä pankkiin asioitani hoitamaan olisi se silloin ollut auki. Kaverillakin olisi ollut pankkiasioita  silloin, sen piti saada avainluku listat. Mutta ohi ne veti taas meidän asiamme miksi sitä en tiedä.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...