perjantai 12. kesäkuuta 2026

Hain tänään toisen vatsan toiminta lääkkeen Pegorionin kello 20.45. Vatsani ei ole toiminut tänään hyvin.

Toivotaan että vatsani toimii huomenna viimeistään. Onkin vatsani ollut jumissa pari päivää. Toivotaan että Pegorion auttaa vatsani toimintaan nopeaan. Huomenna saisi jotain tapahtua ja vatsani alkaisi toimimaan.

Onkin ollut vatsani toiminta tässä talossa huono, kovalla on vatsani ollut. Tekisi mieli lähteä kylille siellä vatsani toimisi paremmin. Mutta en viitsi lähteä liikenteeseen ettei vatsani mene sekaisin kylillä. Toivotaan nyt että Pegorion auttaa vatsani toimintaan ja alkaisi se toimimaan.

Huomenna onkin sitten viikonlopun alkua pääsen viikon lopun viettoon. Hyvä niin pääsen nauttimaan viikon lopusta.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...