Saamme kello 20 leipää leikkeleitä ja vihanneksia. On iltapalalla taas tuhti pala leivän kanssa.. Olisi jo aika päästä lähtemään pois tästä talosta uskovaiseen yhteisöön. Lähtisin mielelläni uskovaiseen yhteisöön saman henkiseen porukkaan. KAN - kotiin lähtisin mielelläni asumaan siellä olisi saman henkistä porukkaa.
Kyllä sitä löytyy uskovaisia porukoita jostain päin. Siksi haluan samanhenkistä porukkaa missä JUMALAN HENKI ON LÄSNÄ.
Olisi päästävä pikaiseen hammaslääkäriin. On niin huonot hampaani minulla melko kaikki ovat rikki suussani. Pitää nyt saada äkkiä hampaat suuhuni poistettua risat ja korjattua mitä on korjattavana. Luulen että saan osan korjattua hampaistani.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti