torstai 11. kesäkuuta 2026

Heräsin luulin että kello olisi ollut enemmän. Muttei se ollut kun 5 olin väärässä ajassa.

 Olin vaan virkeänä kello viisi jäin pystyyn. Ihan pirteänä jäin pystyyn katsotaan nyt jäänkö valvomaan jo nyt. Voihan olla että menen vielä nukkumaan uudestaan. Nukuin uudestaan aamupalaan asti kello 8. Nyt heräsin kello 11.55 ruokailuun riisiä ja kana kastike oli ruokana. 

Oli se hyvä ruoka paskantaja nainen huutelee jämiä muilta jatkuvasti. Paskantaa se vaippoihinsa ja pummaa jämiä, aika tapaus se on paska housu. Monet kerrat paskantanut housuihinsa tai vaippoihinsa. On todella outo tapaus tämä kyseinen nainen. 

Ei muuten mutta kun minulle vittuilee. Tämä kyseinen nainen osaa olla minulle ilkeäkin haukkuu minua syyttä, olen ystävällinen naiselle silti se on minulle ilkeä. En puhuisi mitään mutta kun nainen on minullekkin vittumainen harmittaa kun on se hoitajille ilkeä. Tekee hoitajat parhaimpansa sen kanssa mutta silti se nainen huutaa ja haukkuu hoitajia. Sitä en jaksa kuunnella kun tekee hoitajat parhaimpansa. Hoitajat yrittävät olla huutaja naiselle ystävällisiä muttei se onnistu kun huutaja nainen on hirveä niille.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...