Oli mukava päivä paistoimme makkaraa ja lättyjä, keitimme kahvia. Oli mukava omaisten päivä, minulla ei ketään omaista käy kylässä. On minut kaikki hylänneet pojastani ei kuulu mitään eikä siskoistani, saati muista sukulaisista.
En ymmärrä miksi minut on hylätty sukulaisten toimesta ja muidenkin omaisten. Isäni ja äitini ovat kuolleet siihen hyytyi suhteet omaisiini. Muita minulla ei ole kun vanhempani kuolivat. Ikävä on isääni ja äitiäni kovasti olimme niin läheisiä heidän kanssaan. Vaikka luuli muut muuta kyllä me mökillä yhdessä kävimme paljon.
Annoin nuorelle kaverille 50 euroa rahaa kauppaan varten. Toivotaan nyt että se menee kaupoille. Tekee mässyjä mieli karkkia suklaata. Kyllä mässyjä tekee mieli karkkeja pääsen herkuttelemaan. Kunhan nyt nuori kaveri menisi kaupoille. Piti sen saada autokyytiä on sillä pyöräkin talolla. Pääsisi se pyörällä kaupoille minä vien huomenna pyöräni tohon lähellä olevaan korjaamoon korjattavaksi. Annoin kaverille ison rahan mukaan toivotaan että pärjää se 50 eurolla se on niin iso raha.
Ostan herkkuja jonkun verran kaverille ja sen kaverille ovathan ne mukavia kavereita auttavat minua puhelimessani ja tietokoneellani.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti