perjantai 19. kesäkuuta 2026

Hoitsu tuli hakemaan syömään. Oli liha leikettä erittäin hyvää se oli, hyvä että menin syömään kun meinasin jättää väliin ruuan.

Hyvä että menin syömään leikkeleen, oli se hyvää maistui se minulle hyvin. Kun oli nälkäkin minulla kova. Nyt keitän kahvit hunajalla sokeria ei minulla ole, eikä pakelssia ole ei pullaa eikä keksejä.

Keksit olisivat hyviä kahvin kanssa tai pullan kanssa. Menen kohta vielä nukkumaan kahvin jälkeen tunnin tirsat voisi vielä ottaa. Keitin puoli pannullista vaan kahvia kun ei ole enempää juojia. Menee lavuaariin niin paljon kahvia.

Puhuttiin yhden hoitajan kanssa ketä on tuttu lääkäri kouluttanut Pakka Tuomola. Pekka oli minulle tuttu sosiaali sairaalasta missä olin poikani kanssa katkolla viinasta. Pelasin ainoana henkilökunnan lentopallo porukassa turneita. Pekka on vieläkin päihde lääkärinä jossain päin, näin olen kuullut porukan puhuvaan. Pidetty lääkäri se on aina ollut jo sosiaali sairaalasta asti. 

Bingo alkaa vartin päästä katsotaan nyt osallistunko siihen kun on siinä niin köyhät palkinnot. Toimin aikoinaan sosiaali sairaalassa urheiluvetäjänä. Autoin siellä perheosastolla äitejä. Vantaan sininauhan sahatien talossa toimin vertona luin siellä itseni vertoksi sekä hygienia passin hommasin.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...