tiistai 16. kesäkuuta 2026

Kello on 20.28 oli iltapala äsken ja lääkkeet. Nyt illan viettoa ja unta odottamaan.

Kohta käyn nukkumaan unta pitää saada ajoissa. Oli iltapala leipää ja muuta, hyvin täyttyy sillä. Saisi jo särky loppua kropastani. On ollutkin pitkään särkyä kropassani. Otin illaksi yhden särkylääkkeen jos se auttaisi kipuihini. Yö meni paremmin ilman kovia kipuja särkylääke auttoi hiukan niihin.

Otan iltalääkkeillä särkylääkkeeni että se tehoaa yö aikana hyvin. Kello on 18.41 vielä on aikaa iltapalaan kello 20. Huomenna menenkin taas suihkuun ja vaihdan petivehkeet.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...