Kohta käyn nukkumaan unta pitää saada ajoissa. Oli iltapala leipää ja muuta, hyvin täyttyy sillä. Saisi jo särky loppua kropastani. On ollutkin pitkään särkyä kropassani. Otin illaksi yhden särkylääkkeen jos se auttaisi kipuihini. Yö meni paremmin ilman kovia kipuja särkylääke auttoi hiukan niihin.
Otan iltalääkkeillä särkylääkkeeni että se tehoaa yö aikana hyvin. Kello on 18.41 vielä on aikaa iltapalaan kello 20. Huomenna menenkin taas suihkuun ja vaihdan petivehkeet.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti