Otan yöksi yhden särkylääkkeen jos se auttaisi unta minulle. 1000 mg pamolin otan jos se auttaisi kipuihini. Kyllä särkylääke auttaa jonkun verran minua, ainakin uskon asia se on. Lasopo vaikutus sillä voi olla siksi se tuntuu auttavan jonkun verran.
Vieläkö saisi puhelimeni toimimaan pätkii se jatkuvasti. Motorolan luovutin kaverille nyt on minulla honorin puhelin. Mikä on yhtä vaikea käyttää kun motorola. Täytyy nyt yrittää kaverin ohella opetella sen käyttö. Minä olen tommoisissa asioissa todella tyhmä, en osaa puhelintani kunnolla käyttää.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti