Onkin tullut taas kymppi täyteen vuosia 70 tuli maaliskuussa täyteen. Kunhan vaan olisi kunto hyvä eikä sairauksia olisi. Nykyään on nivelet kipeät jaloissa ja selässä. Kyllä särky helpottaa vielä minulta, on vaan ollut kipuja nykyään. Mutta kivut tulee ja menee minulta nyt on kipuja ollut mitkä kyllä häviää.
Otin tänään pari Pamol särkylääkettä ja se auttoi särkyihini jonkun verran. Hoitaja Pia tuli huoneeseeni heittämään herjaa huoneeseeni. Mukava nainen se on aina sillä on aikaa jutella hetki. Toivotaan nyt että särkyni häviävät kropastani mitkä ovatkin olleet pitkään.
Tuleekin UFOISTA tarinaa telkasta ovatko sitten ne totta tai satua. Minä ainakin uskon tuonpuoleiseen ovatko sitten ufoja tai muita. Olisi todella outoa jos ei olisi muita kun me vaan täällä.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti