lauantai 13. kesäkuuta 2026

On ollut jalat ja selkäni pahasti kipeä tänään. Haen kohta toisen särkylääkkeen kipuihini.

 On niin kovat säryt että tarvitsen toisen särkylääkkeen. Jalat ja selkä vaivaa pahasti kivut ovat kovat. Lähtee Jukolan viesti kohta käyntiin taas on tuhansia juoksijoita mukana. En ole viesti ihmisiä ei vaan viesti minua kiinnosta. Onhan se iso tapahtuma tuhansia osallistujia siinä on.

Olen aksoni lajeja suosinut kontakti lajeja nyrkkeilyä ym. Moottoripyöräilyä ja muita kovia lajeja. Missä on säpinää ja toimintaa kunnolla. Suunnistus ei ole minun lajini eikä ole ollut koskaan. Eksyisin heti metsään samalla kun sinne menisin kun stadeilla jo eksyn helposti.

Koti kylässäni pärjään jotenkin eksymättä. Muualla eksyn helposti en tiedä mikä on että eksyn niin helposti.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...