Todella on hiljainen ilmalämpö pumppu ei mitään ääntä se pidä. Olisi semmoinen hyvä omaan kämppään jos olisi semmoinen asunto. Mihin saisi ilmalämpö pumpun sillä säästää hyvin ja toimii se hyvin.
Täytyy vielä kirjoitella tarinoita tälle päivälle elämäni tarinat alfa ja omega. Onhan tuota tekstiä tullutkin vuosien varrelta. Tuhansia sivuja tekstiä puolin ja toisin, meneviä tulevia. Täytyy vielä saada eetteriin tekstit että saan lukijoita paljon.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti