Nostelin käsipainoilla ja kahvakuulalla huoneessani, teki todella hyvää treenit. Alan taas treenaamaan tosissani että pääsen kivuistani eroon. Liian vähäinen treenaaminen kipeyttää nivelet ja lihakseni.
Talossamme on hyvä punttisalikin telineitä on paljon ja tankoja sekä penkkejä. Kunhan nyt vaan alkaa kondis paranemaan ja pystyn täystehoiseen treeniin. Ikävää kun säryt estää täysi painoisen treenaamisen. paikat ovat pahuksen kipeät. Jaloista polvista lähtee säryt mistä se heijastuu selkään.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti