lauantai 6. kesäkuuta 2026

Oli ruoka äsken kananjauheliha keitto. Nostelin hiukan rautaa huoneessani käsipainoilla sekä kahvakuulalla.

Teki pahuksen hyvää taas vääntää rautaa pitkästä aikaa, tein kahvakuulalla sekä käsipainoilla. Kunnon treenit tekee aina hyvää. Onkin olleet käsivarteni kovasti kipeät on ollut lihas kipua minulla. Kummallista kolotusta on ollut minulla, särkenyt pahoin paikkoja.

Keitin kahvia, join kupillisen  muille ei tunnu kelpaavan vaikka juuri kysyin sitä. Tarjoaisin siitä porukalle on se hyvä kahvi, muttei kukaan juo siitä. Muuten on oloni parempi, olen skarpissa kunnossa ollut, kipuni on hellittänyt paremmaksi. Selkäni ei särje niin paljon enää eikä polvetkaan ole niin pahat kun aikaisemmin.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...