Teki pahuksen hyvää taas vääntää rautaa pitkästä aikaa, tein kahvakuulalla sekä käsipainoilla. Kunnon treenit tekee aina hyvää. Onkin olleet käsivarteni kovasti kipeät on ollut lihas kipua minulla. Kummallista kolotusta on ollut minulla, särkenyt pahoin paikkoja.
Keitin kahvia, join kupillisen muille ei tunnu kelpaavan vaikka juuri kysyin sitä. Tarjoaisin siitä porukalle on se hyvä kahvi, muttei kukaan juo siitä. Muuten on oloni parempi, olen skarpissa kunnossa ollut, kipuni on hellittänyt paremmaksi. Selkäni ei särje niin paljon enää eikä polvetkaan ole niin pahat kun aikaisemmin.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti