tiistai 16. kesäkuuta 2026

Päivä menee painollaan.

Pääsin käymään kaupalla hoitajan kanssa. Osti hoitaja paljon tavaraa viikon tavarat porukoille.  Piti minun ostaa nuorelle kaverille sämpylän tapainen. Mutten ostanut kun oli kolme tummaa leipää, ne oli paketissa. Köyhä oli eväs sämpylä ei edes rasvaa siinä ollut.

Turha oli sämpylä kolme leipää vaan oli siinä. Ei muuta ei edes rasvaa sekä höysteitä. Olisi pitänyt ostaa makaroni hömpötystä  sipulia makaronia mausteita. Jauhelihaa mukaan olisi se ollut reilu hyvä ruoka.


Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...