Pääsin käymään kaupalla hoitajan kanssa. Osti hoitaja paljon tavaraa viikon tavarat porukoille. Piti minun ostaa nuorelle kaverille sämpylän tapainen. Mutten ostanut kun oli kolme tummaa leipää, ne oli paketissa. Köyhä oli eväs sämpylä ei edes rasvaa siinä ollut.
Turha oli sämpylä kolme leipää vaan oli siinä. Ei muuta ei edes rasvaa sekä höysteitä. Olisi pitänyt ostaa makaroni hömpötystä sipulia makaronia mausteita. Jauhelihaa mukaan olisi se ollut reilu hyvä ruoka.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti