keskiviikko 3. kesäkuuta 2026

Olen kirjoitellut blogiani tämän päivän. Ja lepäillyt hammaslääkärissä käyty röntgenissä.

Kaupoille en päässyt työkaluja ostelemaan pakki pitäisi saada ostettua. Pyörääni pääsisi huoltamaan takapyörä pitäisi kiristää, ketjut kiristää. Onhan siinä hommaa pyörässäni, monenlaista remonttia olisi pyörässäni.

Muutenkin olisi työkalupakilla hommia paljon, monenlaista hommaa sillä keksisi. Tykkään remonttia tehdä pyörässäni olisi kaikenlaista. Pitkään pidin työkalupakkiani jäi se Keravan huume kämppään, ja hävisi muiden tavaroideni kanssa. No hengiltä siellä pääsee porukkaa kai se karma koskettaa sitäkin porukkaa. Paskainen loppu tuntuu olevan silläkin paska lössillä.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...