keskiviikko 3. kesäkuuta 2026

Aikainen herätykseni kello 10 lähtö Riihimäelle hammasröntgenille ottivat ne kuvat hampaistani.

 Aletaan nyt rakentamaan hampaitani, poistetaan ja rakennetaan mitä voidaan. Kävin taksin kyydillä Riihimäen sairaalassa kuvissa hampaistani. Otetaan pois ja korjataan mitä voidaan. Maksoin omillani kyydin 25 euroa oma kyyti.

Tuleekin tennistä telkasta ulkomaan pelejä pari naista pelaa keskenään. Hyvää peliä tulee, taitavia tyttöjä ovat. En  tiedä mikä turnee on onko Wimledon vai Roland Garriols. Eiköhän siellä semmoisia turneita ole.

Harmi kun en tajunnut taksin kyydissä hakea työkalupakkia Riihimäeltä, kun siellä kävimme hammaskuvissa. Olisin voinut hakea Riihimäeltä työkalupakin, mikä on minulle erittäin tärkeä. Pääsen korjaamaan pyörääni ja muitakin tavaroita korjaamaan. 

Pyöräni ovat tärkeimmät korjaus kohteet, niihin panostan paljon. Että pääsen pyöräilemään ehjillä pyörilläni. Olisin voinut käydä tänään Riihimäellä kaupoilla ostamassa työkalu pakin. Sillä olisin  voinut korjata pyöriä talossamme.

Ikävää on etten pääse kaupoille ostoksille, työkalu pakki on ostettava. Tarvitsen myös vaatetavaraa housuja, puseroita. Toivotaan nyt että pääsen ostoksille, mahdollisimman nopeasti kaupoille.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...