Oli erittäin kevyttä ruokaa kasviskeitto siksi siitä tykkäsin. Välillä kevyttä saa niin kun kasviskeitto on. Söin lautasellisen sitä enemmänkin olisi mennyt keittoa oli se niin hyvää ja kevyttä.
Kyllä tommoista kasviskeittoa syö enemmänkin on se niin kevyttä ruokaa. No iltapala on taas tukeva illasta kun päivä ruoka on heppoinen. On välillä tuhdimpaa ruokaa välillä on kevyttä. Hyvä että on kevyttä välillä saa laihdutettua itseään. Painan alle 100 kiloa nykyään se on hyvin, painoni on tippunut paljon.
Oli painoni parhaimmillaan 116.8 kiloa se oli paljon. Mutta treenasin siihen aikaan kovaa ja lihasmassaa oli kovasti. Lihas massaa oli niihin aikoihin hyvin ja se painoi enemmän kun läski.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti