perjantai 19. kesäkuuta 2026

Oli kello 14 kahvit ja raparperi piirakkaa, oli se hyvää maistuvaista.

 Hoitaja oli yöllä leiponut Raparperi piirakan mikä maistuikin meille hyvin. Ison palan sitä sai, enemmänkin olisi ottanut sitä. On vielä iltapäivästä makkaran paistoa ym. Maistuukin paistettu makkara ulkona paistettuna. On vissiin kello 16 makkaran paisto näin käsitin hoitajien puheista.

Kyllä onkin taas ohjelmaa tälle päivälle, mölkkyä pelasivat ja grillausta on vielä. Varmaan iltapäivästä on grillausta pihalla. Hyvä niin maistuu paistettu makkara meille. Saisi nyt kaksi makkaraa se vähän täyttäisi vatsaani.

Nyt lähden grillaamaan näkyy porukka jo menevän sinne päin. Olikin juuri kahvi meillä piiraan kanssa seuraavaksi onkin makkaran paistoa.

Laitoin tänään uutta rasvaa cetipinoria se on särkyyn määrätty. Laitan  sitä kohta vielä uudestaan. Että saan särkyyni sitä. Otin pamol lääkkeen ennen kahvia se auttaa vähän särkyyni.


Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...