Tarjoilu oli hyvä kakkua ja kahvia tarjottiin meille kello 14. Otin yhden 1000 mg pamol särkylääkkeen selkäsärkyyni. Selkäni on todella kipeä taas ollut pari päivää. Toivotaan nyt että särkylääke auttaa kipuuni. Välillä auttaa särkylääke välillä ei on mennyt tehot siitä ohi. Toivotaan että nyt auttaa särkylääke minua säryissäni. Selkäni on todella kipeä taas kerran särkee se jatkuvasti nyt ei kestä selkäni liikettä ollenkaan.
Särkee liike pahoin selkääni pienintäkään liikettä se ei kestä. Pitäisi tehdä liikettä vaan väkisin selälläni ettei se jumiutuisi paikalleen. Liikuttamuus tekee pahaa selälleni vaatii se selältäni liikettä enemmän.
Oli vanhemmalla rouvalla syntymäpäivät tänään siksi kahvit kakulla tarjottiin. Minullakin on juusto snacseja sekä karkkeja kaveri kävi kaupassa. Suklaan söin jo pois hätäpäissään.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti