maanantai 8. kesäkuuta 2026

Oli taas talossamme huutoa ja möykkää. Uhkailee henkilökunta asukkaita huone hoidolla muttei koskaan ketään ole viety huoneeseensa.

Turhaa uhkailua  on henkilökunnalta potilaille eivät taas tee mitään, antavat potilaiden huutaa ja möykätä. Se on muita kohtaan ärsyttävää mikseivät tee henkilökunta mitään kun uhkailevat niitä. Ottaisivat pari hoitajaa käsistä kiinni ja veisivät huoneisiinsa. Sillä ne rauhoittuisivat potilaat. Onhan tämä hirveää talossamme kun huudetaan ja möykätään. On hirveää potilailta tupakkaa kerjäävät jatkuvasti. Ja muutenkin räyhää muutamat jatkuvasti. Ikävää on hoitajilla täällä joutuvat he koville toimiessaan. Potilaat huutaa ja möykkää sääliksi käy henkilökuntaa.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...