En kyllä yhtään ymmärtänyt miten oli vanteet kierot pyörässäni. Oli molemmat vanteet kierot akselilla. Ihmettelin miten ne olivat voineet kieroutua. Takavanne oli akselilta löystynyt ja heilui etuvanne oli kierroksi mennyt.
Ihmettelen sitä kovasti vaan miten se on mahdollista kun se itsestään kieroutuu. Täytyisi päästä ostamaan pyörä jostain, ennen oli poliisien huutokauppa. Sieltä isoisäni osti minulle monta polkupyörää. Topi pappa hävitti pyöriään minun kanssani usein, mutta huutokaupasta saimme huudettua niitä lisää.
Ei harmittanut niin paljon kun pyörä hävisi minkä oli halvalla huutokaupasta saanut. Jurrissa hävitimme pyöriä usein Topi pappa ja minä. Molemmilla oli paha tapa hävittää pyöriä mihin milloinkin.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti