Eli kipeä olen koko kaveri ikävää on sairastella. Nivelet pahasti kipeät sekä sydämeni eteisvärinä vaivaa pahoin. Henki ei meinaa kulkea millään sydämeni reistaa.
Välillä on vointini parempi välillä huonompi. Pamol auttaa särkyihin jonkun verran minua otan 1000 mg pamolin. Toivotaan että jumalan rakkaus auttaa minua vaivoissani. On ennenkin jumalan rakkaus auttanut minua monessa sairaudessani. Olen muuten paremmassa kunnossa alkaa eteisvärinäkin helpottamaan Uudet lääkkeet auttaa sydämeen varmaankin.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti