Jotain yleisurheilua tulee telkasta juuri nyt. Taitaa olla suomalaista urheilua ainakin on suomalaisia siinä mukana. Kohta lähden syömään kello on nyt 16,34 ruoka on kello 17. Puuroa oli tarjolla kiisselillä oli se tuhti satsi. Tykkäsin puurosta täytti se hyvin vaikka puuro onkin aika kevyttä tavaraa.
Mitä söin ison annoksen puuroa kiisselillä. Kyllä puurolla täyttyy vatsa hyvin kun vaan sitä syö reilusti.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti