Leipää makkaraa, juustoa, munia, maksamakkaraa sillä pärjäisi hyvin. Pääsisi sillä nälän tunteesta kunnolla nälkä lähtisi. Ikävä kun pyöräni renkaat ovat vääntyneet kieroksi, en ymmärrä miten noin on käynyt. Jotain on tapahtunut pyörälleni muuten ei renkaat väänny tommoiseksi.
Olisiko kaveri notkauttanut itsensä pyörän päälle ja siitä vääntynyt vanteet. No onhan pyöräni halpa pyörä en siitä paljon maksanut siksi se onkin surkea pyörä.
Kohta onkin sitten iltapala se on hyvä kun nälkäkin jo on. Täytyy ostaa uusi pyörä netistä sieltä löytyy halvalla niitä. Katson kaverin kanssa netistä pyöriä jos sieltä löytäisi pyörän halvalla.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti