maanantai 15. kesäkuuta 2026

On seuraavaksi iltapala tulisi nyt hyvä pala. On vähän nälkäkin minulla.

 Leipää makkaraa, juustoa, munia, maksamakkaraa sillä pärjäisi hyvin. Pääsisi sillä nälän tunteesta kunnolla nälkä lähtisi. Ikävä kun pyöräni renkaat ovat vääntyneet kieroksi, en ymmärrä miten noin on käynyt. Jotain on tapahtunut pyörälleni muuten ei renkaat väänny tommoiseksi.

Olisiko kaveri notkauttanut itsensä pyörän päälle ja siitä vääntynyt vanteet. No onhan pyöräni halpa pyörä en siitä paljon maksanut siksi se onkin surkea pyörä.

Kohta onkin sitten iltapala se on hyvä kun nälkäkin jo on. Täytyy ostaa uusi pyörä netistä sieltä löytyy halvalla niitä. Katson kaverin kanssa netistä pyöriä jos sieltä löytäisi pyörän halvalla.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...