Taas oli iltapalalla kauheaa huutoa potilaiden taholta, mihin lähti henkilökunta mukaan. Helvetti uhkailee henkilökunta potilaita mutteivat tee ne mitään potilaiden kanssa. Täyttä paskaa henkilökunnan taholta saa ottaa vastaan. Saa potilaat huutaa kun, hulluja nämä todella ovatkin.
Minä en viihdy tässä porukassa ollenkaan. Ei ole täällä JUMALAN RAKKAUS ollenkaan läsnä. Siksi en viihdy tässä talossa ollenkaan. Jos olisi JUMALAN RAKKAUS läsnä viihtyisin talossamme paremmin.
Saatana kun yksi nainen selittää että saa talossamme dödöjä käyttää vaikka olen sen kieltänyt. On astmaatikkoja allergikkoja taloissa ketkä eivät kestä dödöjä yhtään.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti