keskiviikko 17. kesäkuuta 2026

Puolen tunnin päästä on lääkkeet ja iltapala kello 20. Toivotaan nyt että pääsen jo kivuistani eroon pikku hiljaa.

 Onkin kipuni vaivannut kuukausia minua, polvet ja selkä särkyni. Se on ikävää jatkuvaa särkyäni huomenna saankin ketilar rasvaa jos se auttaisi kipuihini paremmin kun särkylääke pamol. En oikein usko särkylääkkeisiin rasva on parempaa.. On vaan rasva kallista tuupi noin 20 euroa.

Huomenna torstaina tuleekin apteekki kuorma, silloin pitäisi tulla rasvani. Toivotaan nyt että tulee apteekista rasvani, täytyy aamulla vielä puhua rasvasta että muistavat sen tilata.

Kun tuntuu ettei tässä talossa mene info perille puhun kun tyhjille päille. Mikään ei toimi täällä unohtaa  ne heti mitä olen puhunut täällä.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...