keskiviikko 17. kesäkuuta 2026

Sanoin vielä esimiehelle cetilar rasvasta että se tulee huomenna apteekki kuormassa. Tarvitsen särkyihini rasvaa kun särkylääke ei ole hyväksi.

Ei jatkuva särkylääkkeen syönti ole terveellistä vatsa ja koko kroppa hylkii särkylääkkeitä. On uusi rasva cetilar niminen se pitäisi autella särkyyn. Harmi kun en osaa puhelintani käyttää ihan hakoteilla olen sen käytössä. Enkä kaverin opastuksella opi mitään menee ohi hilseen sen opit.

Nyt menen nukkumaan ajoissa jos uni tulisi ajoissa. 

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...