keskiviikko 17. kesäkuuta 2026

Toivotaan että tulee tänään särky rasva cetilar minulle. Olen sitä tilannut tuubin tänään pitäisi sen tulla.

 Kunhan nyt se vaan tulee kun täällä ei mikään toimi kunnolla. Pankki asia siirtyi kuukaudesta toiseen vaikka puhuimme siitä pitkään. Nyt täytyy kyllä apteekki asiani hoitua ajoissa en jaksa särkylääkkeitä syödä jatkuvasti. Kun rasva ajaa saman asian  pienemmillä sivuoireilla. En mielelläni syö särkylääkkeittä suun kautta. Tulee niistä sivu oireita pahojakin en mielelläni syö suun kautta lääkkeitä.


Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...