Kyllä käy aika pitkäksi tälläisessä säilytys kodissa, hoitopaikassa ihan kun hautausmaalla olisi hommissa ei mitään elämää mömmöt naamaan hulluille ja sänkyyn kaikki jo ajoissa. Ovathan nämä silloin helppohoitoisia kun mömmöissä ovat. Minä kun omistaisin tämmöisen paikan antaisin konjakkia pullon silloin tällöin jengille mielenvirkeydeksi. Saisivat pitää hauskaa porukka kun muuten ovat jumittajia mömmöissään.
Alan olemaan niin kypsä tähän paikkaan mutta kun ei ole edes kavereita minulla kenen luokse voisi mennä tuulettamaan itseään ja konjakkia maistelemaan olen täällä ihan jumissa. Kun nyt olisi alkanut Blogini tuottamaan kirjoituksillani olisihan ollut mukava saada mainetta kirjallakin. Kaikki olisivat tunteneet ja saanut rauhassa kulkea kadulla. Harmittaa kun en aikoinani lähtenyt huume bisneksiin mukaan olisinhan ollut tällä päällä ja kyvyillä miljoona mies. Olisin organisoinut ensiksi Suomen huume markkinat ja siitä laajentanut ulkomaita myöten. Kun oli minulla jo junnusta visio että se olisi kannattanut ja nykyään melkein joka toinen vetää kamaa subua ainakin. Hamppua poltaa monet ja muutenkin vetävät vaikka mitä. Olisin voinut panna vaikka Heminefriinin katukauppaan olisi se ollut parempi kun Subutex. Kaikki olleet Hemiin koukussa ja toiset kiittäneet siitä huumeesta ja toki koukkuun saatuani porukan olisin rahat lypsänyt pois jengiltä.
Kyllä toiset osaavat hyvin hoitaa biseneksenä minäkin olisin ulkomailla vaikka purjehtimassa Bahamalla. Pääsisi sisäpiiriin maailmalla vaikka Medellinin kartelliin. On tullissakin tuttuja minulla tutullani ensimmäisiä huumekoiria Suomessa. Kävi Mara Nokallakin haistelemassa koirineen kun olin ekalla kakulla lusimassa siellä. Ihmetteli kovasti miksi linnassa istuin. Eli onhan näitä Riihimäen keskusvankilan Pappikin oli poikien bisneksissä mukana senkin näin luther opistolla seurakunta opistolla missä tippuria tartutin kirkon tuleviin työntekijöihin. Sanoi vaan kun moikattiin että Riksussa Papin hommat loppuivat mutta liperit on kaulassa.
Mutta minä en alalle lähtenyt vaan pysyin tälläisissä pikku pippaloissa väkivalta miehen maineessa ja tuomioilla. Mitenhän ton Hemin saisi lailliseksi kadulle tekisihän siinä hyvät rahat. Lopetettiinkohan se kun Hoon rumpali kuoli siihen ja minäkin löysin itseni kenttäkoplamme roskiksesta. Sen jälkeen se loppui liikenteestä annettiin sitä alkoholin myrkytys tiloihin juopoille. Mutta oikein käytettynä olisi se tosi hyvä lääkitys koukku siitä aiheutuisi mutta väliäkö sillä.
Kyllä pitää alkaa mainetta saamaan jo minunkin tekemisistäni ja JUMALAN POJAN RAKKAUDESTA. Kun olen rakkaudella hoidellut asioita toki vihallakin kun molemmissa on voimaa.
Toivotaan nyt että Jengi lukisi maailmaa myöten tarinaani miten toisinkin olisin voinut elää elämääni. Mutta sotilas on sotilas aina ja minä olen USKON SOTURI RISTI RITARI.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti