torstai 4. tammikuuta 2018

Lopetin lääkkeeni melkein kokonaan yhden kympin Olantsapiinin jätin. Pientä vapinaa huomannut kädessä. En ota enää Olantsapiinia syljen sen paperiin ruokailussa. Täytyy lääkärille puhua lopetuksesta. Kun ei ne minulla sovi.

Kyllä toi on varmaan minulla lääke vapinaa mitä on täällä varmaan monella kun  ei Heikkikään saa vietyä edes ruokatarjotintaan pöytään. Ja monet muut vapisevat olen pannut sen merkille kourakaupalla lääkkeitä työntävät näihin hulluihin ja siitä varmaan vapinat. Olen nyt syönyt jonkun aikaa kymppiä Olantsapiinia minkä jätän lääkärin tavattuani. Nyt pitää lääkärille päästä että yhteistuumin lopetetaan toi kympin Olantsapiinikin. Kun en tunnista itsessäni muuta kun Alkoholismin en mielisairautta. Mitä ihmettelen hoitohenkilökunnassa kun ei koskaan missään ole puhuttu minun mielisairaudestani muuta kun viina piru alkoi jättämään minut rauhaan alkoivatkin työntämään minulle Diaknoosia skitsoaffektia ja epäsosiaalinen persoona. Miten olen ykkös miehenä pärjännyt linnoissa aina ilman mitään hullun leimaa otsassani. Ei koskaan sanonut lääkärit mistään affektista ja epäsosiaalisesta persoonasta.

Eli kyllä ihmettelen mistä ovat saaneet hulluuden alkoholismini sijalle. Ja kenen lääkärin toimesta onko se homosta kunnan lääkärin pojasta johtuvaa kun näin kauan meni ja on minun turvamieheni vanhentuneet ja monet varmaan haudassakin jo. Ei minua uskaltaneet myrkyttää aikasemmilla tuomiollani muuta kun tällä viimeisellä heittivät valtion mielisairaalaan mitä kyllä ihmeteltiin varmaan Jokelan vankilassakin. Kun poikien kanssa juteltiin jutustani mistä syyttä sain tuomion olivat venkulat sitä mieltä että vapaudun ilman muuta alioikeuden päätöksellä.

Kyllä menojalkaa vippaa kummasti kunhan nyt saisin raha asiani kuntoon jollain lailla pääsisi taas rientoihin. Yökerhot kutsuisivat ja kivat porukat voisi Keravalle mennä panemaan porukoita taas kuriin. Harri K. Pitäisi kyllä saada maksamaan velkojaan niin vihaksi pistää se ja sen porukat arvasin kun Jere puhui Harrin pojasta Piru Pasista että ovat samaa koplaa kaverit ja minulle paskaa tekevät kun Harri jätti heti maksamatta velkojaan kun poikansa tuli kuvioihin. Jere on täys pelkuri nisti minulle paskaa aiheutti koko ajan ja pelkäsi varjoaankin selvinpäin ollessaan ilman huumeita.

Niin kun muutkin huumeiden käyttäjät avuttomia paskoja pelkäävät kaikkea selvinpäin ollessaan. Miten huumeissa ovat sitten rohkeita ja tekevät kaikkea paskaa mitä vaan mieleen juolahtaa. Ihan sekopää sakkkia, monet odottavat vaan niiden kuolemaa. Omaisetkin ovat porukat hyljänneet kun ei mikään auta ja ovat oman pesän likaajia. Ihmettelen vaan kun sukulaisensa sanovat ettei Jengissään kovia kamoja vedetä mutta kumminkin sukulaiset vetävät ja vielä myrkyttävät omaa porukkaansa. Eli kysynpä vaan missä mennään ei voi olla noin sokeeta sakkia läheiset etteivät huomaa sukulaisten vetävän. Jos vieressä toinen käyttää huumeita kyllä siinä pitää olla aika tomppeli jos ei sitä huomaa läheinen vai eikö sitten välitä asiasta. Minulle ovat rakkaita kaverit kaikki eivät ole päätään pilanneet vielä niin kun me alkoholistit monetkin hermot mennyt ja aivotoiminta kärsinyt mikä ei ole monella huumeiden käyttäjillä. Minä olen saanut pääni pidettyä kunnossa kun en ole korvikkeita juonut ja muutenkin tullut aina niin pirun kipeäksi viinsta etten ole voinut juoda pitkiä putkia. On tehty minulle viipale ja magneetti kuvaukset päähäni ja todettu kaiken olevan kunnossa. Johan sen osoittaa tietokilpailumme kun ykkösenä vastaan melko aina.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Helvetti kun hakkaa tämän talon vajaapäiset oviaan. Ulko oven lyövät kovaa kiinni, menisi se hiljaisempaakin kiinni.

 Laitatin hoitajan avustuksella cetilar rasvan selkääni. Itse laitatin sen selkääni ja jalkoihin loput nyt onkin rasvani loppunut. Täytyy os...