torstai 4. tammikuuta 2018

Kaupoilla käynti talon autolla onneksi pääsin myös kirjakauppaan sain kirjoituspaperia kaksi vihkoa ja pari Ballograf muste säiliötä. Kun kirjoittelen myös paljon kynällä tarinoitani.

Hyvä että pääsin kirjakauppaankin pikkasen Emmi nikotteli kun Hannulla oli kellokosken hoitajan tapaaminen kello 11 sanoin kaupassa että ehditään kyllä hyvin kirjakauppaan kun lähellä on ja siellä ei mene minulta kauan. Kun kirjoitan myös kynällä paljon tarinaani siksi menee paperia aika paljon minulta on tuossa 434 sivua valmista tekstiä kynälläkin saman verran näkyy olevan myös tätä Blogiani hassusti sattuukin sama määrä olevan.

Kyllä pitää pyörä jostain saada kesäksi, kun vaikuttaisin vieä Keravalla menisin Lunberin pyöräliikkeeseen tekemään jonkun diilin poikien kanssa varmaan saisin sieltä pyörän osamaksulla kun akksi pyörää sieltä käteisellä jo ostin. Huollatin myös pyöräni heillä, en usko että takertuisivat luottotietoihini. Laittoivat ilmaiseksi nastarenkaatkin Feltin hienoon pyörääni ja yhdelle ostamaani Helkaman pyörään laitatin 74 euroa maksavan renkaan ettei mene kaverilta heti kumit puhki pyärästään. Ja yksi tyyppi hukkasi senkin pyörän johonkin melkeen arvaan että huumeista meni sekin pyörä. Näin arvaisin kun kummasti heti hävitti sen kun lainasin sitä sille. Mitä sitten lie sitten touhuavatkin kummasti häviää pyörät ja kaikki. Tavarani tulevat aina vaan mieleeni kun kaikki hävisivät Keravan kämpille tekstini olisi ollut mukava saada takaisin yli 5 tuhatta sivua päiväkirjaa vuosien hupia kiinni oloajalta.

Ei mennyt K-kauppaan kun noin 11 euroa ja sain aika paljon kaikkea tavaraa. Kirjakauppaan meni kahteen vihkoon noin saman verran eli on paperi aika kallista. Mustesailiöt olivat halpoja 3.50 euroa kappale ja ne kestää aika pitkään minulla on noi Ballografit kestäviä säiliöitä paljon kauemmin kestävät kun tavallisten kynien säiliöt

Tuli illasta ihmeellisesti käyntejä Blogiini kun näytti huonolta päivän saldo teksteissäni. Mutta noi viimeiset kirjoitukseni vetivät kansaa puoleensa. Oli tuon testi tuloksen mukaan 51 käyntiä Blogissani eiliselle päivälle ja se on minulle hyvä tulos.

Tuli juuri hoitaja opiskelijan tuomana minulle Gollageeni lasku mikä ei täsmään minun laskuihini mitkä olen yhden maksanut ja iso lasku odottaa maksua. Nyt tuli joku reilu 20 euoron maksu mistähän noita keksivätkin minulle lähettää mitkä eivät tosiaan täsmää millään mihinkään tuotteeseen. Olen kolme pakettia saanut Gollgeenia ja yhden maksanut ja vielä on kaksi purkkia maksamatta. Täytyy soittaa palvelu numeroon ja kysyä mikä toi nyt tullut lasku on. Mitähän sitä keksisi mukavaa kirjoiteltavaa jengille luettavaksi sattumia matkan varrelta.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Helvetti kun hakkaa tämän talon vajaapäiset oviaan. Ulko oven lyövät kovaa kiinni, menisi se hiljaisempaakin kiinni.

 Laitatin hoitajan avustuksella cetilar rasvan selkääni. Itse laitatin sen selkääni ja jalkoihin loput nyt onkin rasvani loppunut. Täytyy os...