perjantai 11. toukokuuta 2018

Hoitaja käski ottaa kaikki lääkkeet. Valehteli vielä sika että oli ne Lohjan sairaalasta määrätty. Ne pantiin minulle varkain Syväpuron jälkeen kun en siellä syönyt mitään ja luulivat ettei Olantsaiini riittänyt. Mutten todella mennyt sinne mömmöjä vetämään vaan poikia siitä koukusta vapauttamaan.

Menin toimistoon ja sanoin  etten halua syödä Deprakinea kun ei se sovi minulle selittää vaan saatana että olisi se Lohjan sairaalasta minulle määrätty. Vittu näitä Mengeleitä eikö se iso paha jo jostain löydy.      Eicmanin heittivät takakontiin ja kauanko pitivät hengissä Israelissa.

Tuntuu täällä olevan vaan niin paljon natsien jälkeläisiä. Kun panivat Saksalaisia ja Venäläisten huoria niin paljon jättivät  paljon sekasikiöitä tänne.

Ei vielä vaikuta muuta kun vatsaani mikä menee ihan oudoksi noista myrkyistä. Helvetti kun menin puhumaan koko lääkeasiaa olisi vaan pitänyt huijata ja sylkeä se suustani pois vessanpyttyyn. Nyt ruokailuun ja vittuilut että piti mennä nukkumaan sanon ettei väsytä minua vielä ja menen nukkumaan silloin kun väsyttää. Helvetin yksi hoitaja  pakottaa ottamaan unilääkettä mitä en ole koskaan tarvinnut. Eli kysynpä vaan missä mennään näiden niin sanottujen hoitajien kanssa.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Nukahdin hetkeksi äsken nousin kahvin keittoon kaverilleni ja itselleni. Kaveri tietää tietokoneeltani paljon ja puhelimestani.

 Olemme sen kanssa säätäneet konettani paljon. Nytkin se lähti säätämään konettaan. Tulee toisella silmällä MM- jalkapalloa telkasta toisell...