perjantai 11. toukokuuta 2018

Olipa taas yö en meinannut vessaan yöllä löytää. Meinasin kusta nurkkaan. Ja perkele läskiperse kyttäsi oikein vieressä että söin myrkyt vittu mikä sadisti ämmä se läskiperse on lukekoon blogiani ja suuttukoon pitäähän asiasta puhua sillekkin.

Kyllä oli tosiaan helvetillinen yö taas minulla. Helvetti kun menin sanomaan mitään  opiskelijalle meni se heti laulamaan Emmille etten syö lääkkeitäni vapaaehtoisesti. Arvasin siitä kun Emmillä tyyli muuttui heti vittumaiseksi, kyttäsi oikein että otin lääkkeeni.

Selitti Emmi ummet lammet että määrättiin lääkkeet Lohjalta helvetti ei ämmä kuuntele kun omaa ääntään. Mocki ne määräsi kun en syönyt Syväpurossa mitään ja luuli Mock ettei toiminut edes Olantsapiini minulla. Kun räin ne vittuun heti sielläkin. Sotii vaan periaatteitani vastaan petkuttaa kaikenaikaa henkilökuntaa. Se on todella rasittavaa pelleillä ottavansa lääkkeet.

Yritän räkiä lääkkeet pois aamusta että jaksan lähteä Turkkilaiseen siiderille ja ehkä myös syömään.

Kylän kapakkaan tekesi mieli lähteä lääkekonjakilleni mutta vaan yhdelle. 40 asteinen vesi hunajalla ja vihreällä teellä. Ai että on nannaa ja käy lääkkeestä. Pieni hikihelmi siitä nousee välillä otsalleni.

Kyllä niin tunnen VIHAA NÄITÄ SAATANOITA KEITÄ KAPOKSI SANON KUN KESKITYSLEIRILLÄ KUN OVAT NÄMÄ PAHEMPIA KUN ITSE PÄÄPIRU KUKA PANEE NÄMÄ MEIKÄLÄISTÄ LÄÄKITSEMÄÄN. Kun yhteen aikaan en meinannut saada lääkärin ja muutamien hoitajien nimiä. Kun pelkäävät kun paljastamme näitä kaiken aikaa. Kyllä varmaan vielä niin sanotusti päitä tippuu. Että hupia työnnetään lääkkietä ihmisiin jos ei tarvitse. On noi aivot niin herkät alueet ei pitäisi kenenkään ihmisten aivoja tuhota.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Nukahdin hetkeksi äsken nousin kahvin keittoon kaverilleni ja itselleni. Kaveri tietää tietokoneeltani paljon ja puhelimestani.

 Olemme sen kanssa säätäneet konettani paljon. Nytkin se lähti säätämään konettaan. Tulee toisella silmällä MM- jalkapalloa telkasta toisell...