perjantai 11. toukokuuta 2018

Piti ärähtää nuorelle Opiskelija tytölle Heidille että sain menemään asiani sille jakeluun. Kun en syö muuta kun 10 milliä Olantsapiinia. Deprakine laitettiin ihan hupia kun en syönyt mitään lisäsivät Deprakinen.

Toivotaan nyt että meni Opiskelija Heidille laakista läpi puheeni, kun sanoin etten syö muuta kun kympin olantsapiinin. Ja lopetan sillä pikkuhiljaa kaikki lääkkeeni.

Näytti jo niin hyvältä viimeksikin toivotaan nyt että saan pitkän audienssin lääkäriltä eli tapaamisen eikä yhtään nuijaa hoitajaa tule siihen väliin sössöttämään. Niinkun Tiina minun ja Thomasin viimeisessä keskustelussa, alkoi sössöttämään siihen väliin että voivatko he antaa lääkettä. Meni Thomasilta ihan konseptit sekasin ja sama minulta.

Edellisessä keskustelussa ei ollut Thomas moksiskaan kun kerroin lopettaneeni lääkkeet aikoja sitten. Ei puhuttu mielenterveydestä mitään vaan pelkästään minua vaivaavasta Alkoholismista. Mikä on nyt sekin piru kuollut päästäni, vaikka tulikin siinä poikieni kanssa töhrättyä.

Tuli toki otettua ehkä liikaakin, mutta kun ei tullut konjakista edes krapulaa. Jätin monesti konjakki pullon pöytään ja lähdin salille tai muuten vaan pyöräilemään ja mietiskelemään maailmanmenoa.

Lukekaa nyt tarkkaan mitä kirjoitan. Olin ilman lääkkeitä pitkään ja kipeä talossa ollessani alusta saakka. Ihmettelin jo tullessani mitä pesivät Jounin huoneesta kertoi Matti hoitaja että oli siellä hometta ollut.

 No minä sairastelin jatkuvasti alkoi se nenäoireista sitten olin illasta koneellani. Huomasin yhtä-äkkiä että alkoi tulemaan nieluuni verta, ja nenästäkin jonkun verran. No sain hyytymään itse vuodon niin kun aina ennenkin.

Seuraavana päivänä menin syömään alkoi taas vuotamaan. No illasta  sain sanottua Nina honkkeli hoitsulle  että soittaa Ambulanssin ettei ole normaalia vuotoa. Ei Honkkeli tehnyt mitään pyöri vaan iso pullo takataskussa.

No tuli siihen kaksi lanssikuskia alkoivat Honkkeli Heidiltä kyselemään sairauksistani dokaamisesta sun muista selitti Honkkeli että on minulla Skitsoaffektia en saanut sanottua ettei tässä nyt mistään Affektista ole kysymys vaan nenäverenvuodosta. No kyllä siinä fiilis parani kummasti kun vuoden olin sairaana että piti ihan hammaslääkärikin perua pari kertaa mitä en hevillä tee. Oli niin iso stressitekijä pelleillä lääkkeen otossa ja sylkeä se pois huoneessani.

Olin todella iloinen alkoi ulkoilu maistumaan ja jaksoin soutaa Matti hoitajan minulle antamaa soutulaitetta ja kösipainoilla meni kevyesti treenit. Kondin aloi paranemaan ihan silmissä. No en vissiin olisi saanut olle iloinen nöiden mielestä. Toki oli Henget välillä niin läsnä minua että voi olla että pelästyivät sitäkin henkilökunta. Kun sanoivat etteivät olleet kerran saaneet minua hereille. Lukekaa henkimaailmastani on se suoraan JUMALALTA TULEVAA TEKSTIÄ.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Nukahdin hetkeksi äsken nousin kahvin keittoon kaverilleni ja itselleni. Kaveri tietää tietokoneeltani paljon ja puhelimestani.

 Olemme sen kanssa säätäneet konettani paljon. Nytkin se lähti säätämään konettaan. Tulee toisella silmällä MM- jalkapalloa telkasta toisell...