maanantai 14. toukokuuta 2018

Kaupoilla käynti taksilla. Mitähän tämä henkilökunta on päälleni veivannut. Kun en saisi ihmisten kanssa puhua kylillä asioista. Olen puhunut homeesta mitä pesivät Matti hoitajan mukaan kertoi sen ennen eläkkeelle jäämistään oli kuulemma Jounin huoneessa sitä ollut. Kumma kun eivät uskaltanmeet tilata terveystarkastajaa taloon että olisimme selvyyden saaneet miksi minäkin sairastelin pitkään. Toki Teuvo aiheutti stressiä minulle.

Menin taksilla kaupoille ihmettelin miksi Paul Biri sanoi minulle lohjan sairaalassa etten saisi mennä koulujen lähelle. Mikähän hiippari sekin on miehiään. Minä lapsia opastan ja ohjaan, tuli Keravan kentällemme kymmeniä lapsia kuuntelemaan juttujani.

 Opettaja tuli siihen hyvä niin, sanoi että on hänkin väsynyt viikkoon kun oli perjantai. Soi koulun kello sanoi kymmenet nuoret että tule seuraavallakin välitunnilla juttelemaan meidän kanssa.

Kyllä on kummallista touhua lukekaa Blogistani on siellä juttua siitä hirviöstä kuka lapsille pahaa teki. En viitsi alkaa tässä toistamaan itseäni mutta lukekaa niin ymmärrätte.

Oli meillä Kenttäkopla niminen Jengi keskuskentällä treffasimme. Minä nyt olin niin arka että piti viinaa ottaa enemminkin kehtasi tyttöjä vokotella silloin kun oli rohkasua päässäni. Kusipää varmaan monen mielestä olinkin kai silloin kun mopoilla ajelimme oltiin kavereita.

Minulla oli kovimmat mopot kulkemaan, sitten osti faijani Niemen autoliikkeestä KTM ,BENTON ,SERIAANIN ETUPÄÄLLÄ. näin se vissiin meni muistaakseni oli kotari 125 kuutioinen. Kummasti söi se tulppia minulla aina taskussa useampi tulppa sieltä aina otin uuden tulpan ja taas mentiin jonkun aikaa ja taas sippasi tulppa ja kummasti en jäänyt metsiin kuseen.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Helvetti kun hakkaa tämän talon vajaapäiset oviaan. Ulko oven lyövät kovaa kiinni, menisi se hiljaisempaakin kiinni.

 Laitatin hoitajan avustuksella cetilar rasvan selkääni. Itse laitatin sen selkääni ja jalkoihin loput nyt onkin rasvani loppunut. Täytyy os...