maanantai 14. toukokuuta 2018

Shakkia pitkästä aikaa, Yrjön kanssa pelasimme ei ollut se mikään helppo vastustaja. Sain syötyä siltä 10 pisteen nappulan eli Rouvan. Silloin olen yleensä aika vahvoilla, yrjö kyllä sinnitteli loppuun asti.

Oli mukava rentoutua Shakin äärellä, ei minulle ole aina voitto tärkeä vaan reilu peli. Muut kun jännittää menee niiltä vatsa sekasin minä kun jännitän menee vatsani kovalle ja kun rentoudun alkaa vatsani toimimaan.

Kyllä on väsyttänyt koko päivän, pieniä tirsoja olen ottanut pitkin päivää. Täytyy nyt ensiyö nukkua paremmin kunhan en joudu sitä perkeleen Deprakinea ottamaan kumma kun sitä tyrkyttävät kun se varkain minulle lyötiin kun en mitään syönyt aikoihin. Meinasi MOKC lääkäri ettei olisi toiminut mikään lääke.

Hävisi Yrjö minulle ekan shakkipelin mikä ollaan pelattu. Panee se aina yrittämään parastaan älykköä vastaan. Kohta onkin sitten taas ruoka on painoni tippunut jonkun verran vaikkei vatsanseutu olekkaan paljon tippunut. Täytyisi nyt saada se salikortti  salille, luulisi että olisivat nekin salin pitäjät mielissään kun porukkaa salille toisin.

Mitähän syödään illasta ei kyllä ole ihmeemmin nälkä minulla, mutta jotainhan se täytyy syödä.

Helkkari en meinennut muistaa onhan minulla neljä lihistä ja pari pähkinä Jugurttia. Kyllä niillä pärjää hyvin, lupasin Hannulle yhden lihiksen kun on se mukava kaveri ja ihan kypsä kanssa tälläiseen paikkaan mutta jos on noinkin rankka  rikos takana voi olla etteivät siviiliin laske hevillä, ja se on ihan ymmärrettävääkin.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Helvetti kun hakkaa tämän talon vajaapäiset oviaan. Ulko oven lyövät kovaa kiinni, menisi se hiljaisempaakin kiinni.

 Laitatin hoitajan avustuksella cetilar rasvan selkääni. Itse laitatin sen selkääni ja jalkoihin loput nyt onkin rasvani loppunut. Täytyy os...