Puhuin tossa otsakkeessa jo noista edellä mainitsemistani tyypeistä, mikähän niin paljon hoitajia pelottaa jos on ollut hometta eikö sitä tutkita. Minä en nyt niin muuta ajattele kun olin vuoden melkein kipeä. Ja tosiaan se verevuoto nenästäni.
Kyllä täällä on hyvä ilmapiiri ei niin kun Noissa hoitopaikoissa mutta kyllä senkin ymmärrän että seura tekee kaltaisekseen. Toivotaan nyt että tulee lehti äkkiä puuhun. Allergikot kiittää jos ei tulee niin pitkää kevättä.
Käytiin nuoren Kemiläisen Hoitajan kanssa kävelemässä tuolla sisäpihalla. On sielläkin kaikki viimesen päälle.On oikein katoksen ympärillä.Kerroin Jubasta Kemin Innon kaverista kuka on periksi antamaton taistelija.
On kellobaari ihan idioottien nykyään hallitsema. Kerran meinasi riittää turvan soitto sieltä kun ohikin ajoi fillarilla. Tuli sieltä joku minulle urputtaja seurasin kyrpää bussiin asti otin vittuillessani karkean terän Liethermanistani. Menin Bussiin sisään mutta kaveri oli päässyt karkuun jonkun taakse. Menin pois Bussista en olisi mitään kaverille tehnyt mutta olisin pannut laulamaan jos joku toiselle pahaa karmaa valehtelemalla aiheuttaa.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti