sunnuntai 6. toukokuuta 2018

Kyllä on hyvä ilmapiiri täällä sairaalassa. Oli toisessa paikassa vaan pari tyttölasta yöllä töissä ja nekin huonokuntoisten luona alhaalla melko tarkkaan. Iso Kari kun oli töissä yötä silloin oli rauhallista nukkua. En tiedä mitä Tiina hoitsukin päässä liikkuu. Olin vuoden kipeänä talossa ekaksi kun flussaa olisi ollut valitti keittiö tyttökin nuhasta oloaan. Ja se oli liikaa kun koneella naputtelin huoneessani. Alkoi tulemaan verta nenästäni. Kumma kun alkoi tulemaan suuhun oudosti vaikka onhan siellä yhteisiä röörejäkin. Sain ensimmäisllä kerralla itse loppumaan mutta kun seuraavana päivänä söin alkoi tulemaan suuhun oikein kunnolla. Soitti honkkeli Heidi Ambulanssin painoi nuori nainen sierainta hetken en mukaan lähtenyt sanoivat vaan että että taksilla sitten jos jatkuu vuoto. Ihmettelin kun on hoitopaikka ja Tiinaa lypsin tunnisti pokkana etteivät uskalla kutsua terveystarkastajaa. Kumma pokka pitää olla hoitajilla että pelkäävät noin paljon auktoriteettejä. Ninakin sanoi minulle ulkona etten kai sitten kerro kenellekkään mitään mitähän niin salaista heillä on ettei kestä päivänvaloa.

Päivää Blogini lukijat yritän tähän vääntää asiaa. Kun on fiilikset hyvät vaikka toi pakkolääkitys ei kyllä minulle nappaa. Joudun huijaamaan henkilökuntaa ja ottavani lääkkeeni. Kumma jos ei info mene perille kun tietokoneaikaa eletään. Kun olen juuri puhunut määrättyjen lääkkeiden huonosta vaikutuksesta minuun

Puhuin tossa otsakkeessa jo noista edellä mainitsemistani tyypeistä, mikähän niin paljon hoitajia pelottaa jos on ollut hometta eikö sitä tutkita. Minä en nyt niin muuta ajattele kun olin vuoden melkein kipeä. Ja tosiaan se verevuoto nenästäni.

Kyllä täällä on hyvä ilmapiiri ei niin kun Noissa hoitopaikoissa mutta kyllä senkin ymmärrän että seura tekee kaltaisekseen. Toivotaan nyt että  tulee lehti äkkiä puuhun. Allergikot kiittää jos ei tulee niin pitkää kevättä.

Käytiin nuoren Kemiläisen Hoitajan kanssa kävelemässä tuolla sisäpihalla. On sielläkin kaikki viimesen päälle.On oikein katoksen ympärillä.Kerroin Jubasta Kemin Innon kaverista  kuka on periksi antamaton taistelija.

On kellobaari ihan idioottien nykyään hallitsema. Kerran meinasi riittää turvan soitto sieltä kun ohikin ajoi fillarilla. Tuli sieltä joku minulle urputtaja seurasin kyrpää bussiin asti otin vittuillessani karkean terän Liethermanistani. Menin Bussiin sisään mutta kaveri oli päässyt karkuun jonkun taakse. Menin pois Bussista en olisi mitään kaverille tehnyt mutta olisin pannut laulamaan jos joku toiselle pahaa karmaa valehtelemalla aiheuttaa.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

On kohta ruoka meillä katsotaan mitä tulee meille. Lääkintä helikopteri tulee telkasta.

Tulisi hyvää ruokaa kun on nälkäkin minulla vähän. On vähän kipu hellittänyt kropastani polvi ja selkä kipuni helpottanut. Hyvä niin alkaa k...